قوانین و مقررات

رضایت و اعتماد هر چه بیشتر مشتریان از اولویت های مهم فروشگاه نهال بوده و در این راستا تمام تلاش خود را انجام می دهد که شرایطی مطلوب و شایسته را در ارائه خدمات به مشتریان خود به کار بگیرد. با این وجود ممکن است مشتریان نهال پس از خرید با مسایل و مشکلاتی روبرو شوند که موجبات نارضایتی را برای آنها فراهم آورد. از این رو نهال در این موارد چهار چوب و قوانین معینی را پیش بینی کرده است که به شرح ذیل می باشد.

تمامی کالای ارسالی از نهال در حال حاضر دارای ضمانت طلایی نهال بوده و این ضمانت یعنی بعد از رسیدن محصول، خریدار به مدت 10 روز کاری (بدون احتساب تعطیلات رسمی) زمان دارد که در صورت عدم رضایت از محصول ارسال شده کالای فوق را از طریق پست مرجوع نماید. لازم به ذکر است که کالاهایی که به صورت هدیه در فاکتورها ارسال می گردد، مشمول ضمانت طلایی نهال نمی باشند و فقط در صورتی که از نظر فیزیکی ایرادی داشته باشند مشمول این ضمانت می شوند.

 

 

شرایط بازگرداندن کالا

 

استفاده از ضمانت طلایی نهال برای بازگشت کالا چه شرایطی دارد؟

  • کالای خریداری شده توسط خریدار ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
  • کالای خریداری شده توسط خریدار از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی (رنگ ، سایز ، نوع کاربری) با اطلاعات موجود در سایت مغایرت داشته باشد.
  • کالای خریداری شده توسط خریدار آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
  • کالای خریداری شده توسط خریدار از هر لحاظ نتوانسته باشد رضایت مشتری را فراهم کرده باشد.

 

کالای مرجوعی را چگونه برای نهال ارسال کنیم؟

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش نهال تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش نهال جداً خودداری نمائید.
  • برای ارسال باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌ بندی گردد.
  • برچسب ‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن امکان استفاده از ضمانت طلایی نهال را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و یا توضیحات خود را زیر یا پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذی جداگانه‌ای بنویسید.)
  • درصورت ارسال با پست عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس services@nahalstore.ir ایمیل کنید.
  • اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده پرینت بگیرید و یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
  • هزینه پست با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های نهال، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.
  • از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان عکس و تصویری از رسید تهیه و آن را به آدرس services@nahalstore.ir ایمیل کنید.

 

هزینه ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش نهال برسد، هزینه‌های ارسال به عهده نهال است.
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به فروشگاه نهال ارسال شود. همچنین تصویری از رسید تهیه و به آدرس services@nahalstore.ir ایمیل شود.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان نهال  هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا به عهده مشتری خواهد بود.

 

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

  • کارشناسان خدمات پس از فروش نهال ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. در صورت تایید ایراد و آسیب فیزیکی توسط کارشناسان نهال، در صورتی که  کالای فوق در انبار با مشخصات کالای فاکتور شده وجود داشته باشد کالای ذکر شده دوباره بسته بندی شده و به آدرس مشتری ارسال خواهد گردید و در صورت عدم وجود کالای فوق مبلغ به حساب مشتری واریز می شود.
  • در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، نهال تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
  • اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و نهال در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.
  • پس از دریافت و پذیرش کالا توسط نهال، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد ، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
  • از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش نهال است.

 

درخواست خود را چگونه به خدمات پس از فروش اطلاع دهیم؟

  • با شماره تلفن 36729802 - (021) خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  • و یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با موضوع خدمات پس از فروش ارسال کنید.
  • و یا به services@nahalstore.ir با ذکر شماره فاکتورایمیل بزنید.

 

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره فاکتور در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.